måndag 16 februari 2009

2009-02-16

Måndagen den 16 Februari

Snö ikväll... igen!?!
*suck*


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet, det kommer lite här också, hela tiden... vill ha VÅR ju!!

Kram Maria

Ejris sa...

mmm kom några flingor här med*usch*

Anonym sa...

Å vad roligt att även ni får njuta av den härliga snön... om ni nu gör det. Kanske vårkänslorna hägrar mer för er där nere.

Vännen, jag har lagt ner min sida... jag känner att jag orkar inte hålla på med den för tillfället. Vi får se hur det blir sedan.

Kram Kram
Carina

Grodan sa...

Är vi månne sugna på vår nu?
Haha....jag funderar allvarligt på att gå ut och hälla varmvatten på min snö så att den försvinner...men då blir det väl bara is...*dilemma*

Nu längtar vi till påskliljor, vitsippor, humlesurr, vår-sol och spirande björkar!
SKYNDA DEJ, VÅREN!!!!
VIK HÄDAN, VINTER!

Kram, Jenny