onsdag 15 april 2009

2009-04-14


Tisdagen den 14 April

*Syskonkärlek*

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt kort, era pojkar har blivit stora sedan jag såg dem sist. Kram Lussan

Ejris sa...

WOW vilken kännsla i den bilder super duper=)

Jeanettan sa...

mmmmm så fint....
Den bara måste du scrappa på...

Lite VINTAGE =)

Storstadslivet efter 40 sa...

Du får gärna komma och fotografera mina barn

Anonym sa...

Så jätte fin bild.

Ser att du planterat om dina blommor/växter. Hos mig är det så enkelt... jag har bara en enda växt att plantera om. Det är ingen idé att ha fler växter här hemma för jag glömmer att vattna och min man vattnar ihjäl växterna så dom dör vilket fall som helst.

Kram Kram
Carina

Jenny sa...

WOW, vilken kanonbild!
Ryser ju nästan...

Kramis, Jenny

Millanprillan sa...

Jisses, vilken härlig bild! Hur har du fått till den?
Kram Millan!

Millanprillan sa...

Ok, det kanske kan vara något att testa! tack för tipset :)

Kram Millan!

Eli Kristin Magnussen sa...

Vakkert Sonja, så fin stemning i bildet :)