fredag 12 juni 2009

2009-06-12

Fredagen den 12 Juni


Vad är detta för "grönfoder"???
Någon?

3 kommentarer:

Jenny sa...

Lapp på lapp men ingen söm???

Det är välan ett vitkålshuvud, om jag inte ser helt fel?
Gottigottgott!
Gör en pizzasallad eller mata marsvinen!
Haha...!

Du.....jag har en "grej" till dej nästa gång jag kommer ner....tror jag....typ....Hihi!
Nyfiken i en strut!???!?

Kram!!!!! //Jenny
(Kan du ringa mej nån dag när du har tid och ork så vore det kanske bra...Hehe!)

Jeanettan sa...

Nej en vitkål är det inte!
Jag stod idag & tryckte på en likadan & den låg i lådan bredvid vitkålen. Stor skillnad=)

Men hittade inget namn,dock.
Men den går nog att äta hihi

Karolinssida sa...

Det är spetskål... Samma som vitkål men mildare i smaken... God att ha i olika maträtter som utfyllnad... eller sallad...